Premiär på Tradera!




Denna fina tunika sitter snart på  mig!

Ojojoj, vilken adrenalinkick jag fick igår. Var med och budade på Tradera för första gången. Två för att vara korrekt och JA, jag "vann" båda runderna. I´m sooo good!
Men så här självsäker var jag dock ej under själva budgivningen. Mer ett nervvrak. Ni som känner mig vet hur jag kan vara. Pinsamt ibland;) (hehehe)
Ok, tillbaka till själva budgivningen. Fick goa tipps från en van budgivare samt säljare på Tradera vilket resulterade i  
en  söt, vit tunika med lite spets (bild ovan)  och en super cool PS plånbok . Är hel nöjd med både inköp och priser!
 Kan verkligen rekommendera denna budgivningssite. Bara man håller koll på att det är seriösa säljare.
 
Tjingeling!

♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Mia

Schyssta saker du har shoppat. Kram

2009-01-21 @ 21:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0