Sjukstugan!

Har först nu orkat mig upp till datorn för att skriva några rader innann jag faller ner i sjuksängen igen. Har i stort sett varit i en dvala hela dagen lång. Kroppen värker, börjar undra i fall jag inte har en bikupa upp i mitt huvud och nyser stup i ett, samt att jag varit vaken hela natten med lilla stellisen som  haft svårt att komma till ro för att näsan blir helt igentäppt på henne. Inga näsdroppar biter. Tycker så synd om min lilla prinsessan, fast hon är mycket piggare idag. Zoé fick stanna hemma (frisk som en nötkärna ), för jag orkade helt enkelt inte traska bort  med henne till dagis. Känner mig faktiskt lite piggare nu...tack vare Ipren! Får den där reklamjingeln i huvudet nu "Jag är Ipren den intelligenta värktabletten...." Må säga att det faktiskt hjälper! Bälar (skånskt slang för att hälla i sig)  i mig en massa vatten och är flitig med mina vitaminer, borde vara helt kry till söndag.



Undrar just var min positiva sida kom ifrån....den var inte här för en stund sen. Kan det vara samtalet från syster yster, eller mammas fika (semlor-mums!) eller att jag helt enkelt insett att det är inte lönt att deppa över en tråkig förkylning som passerar lika fort som den smygit sig på! Är nog en mix av allt ovannämnt! Nu ska jag passa på att vila lite medans Estelle sover och Zoé tittar på Pippi.

Tjingeling!

♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0