Dagis igen! shopping för mig:)

Idag var det dags för dagis igen, efter en låååång , skön och välbehövd ledighet. Gissa om Zoé var lycklig?! Hade knappt tid för en hejdåpuss. Sen blev det shopping, kläder för Zoé och smink åt mig. Se bilder nedan!
 Jo, en fika hann jag och min lilla sessa Estelle också med, samt en snabb lunch på Petters med min allra finast vännina- Lena! Som också var bra smakråd på Make up store. Vad skulle jag göra utan min underbara Lena?



Ny rougeborste, tandad som gör att rougen lägger sig snyggt på kindbenet
Wonder blush (mineral), goddess. vacker rosa ton.
Cybershadow, gold. Kajal, golddigger. Perfekta färger för ljus hy!



Super coola tights från IKKS med en söt blus från ROOM SEVEN



Söt långarmad topp från Tommy Hillfiger och en prickig kjol Mexx



Rutig blus från Mini A Ture och kofta från IKKS


so long... och god natt!


♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Alexandra

nawww va fin asaker du köpt till Zoé

saknar er så mycket puss

2009-01-10 @ 18:00:57
Postat av: Bella

Jag håller med...Riktigt fina saker =) <3

2009-01-13 @ 15:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0