TGIF

Äntligen fredag! Vad hände med denna veckan egentligen, gick ovanligt fort eller var jag bara så busy att jag inte märkte dagarna springa iväg. I vilket fall som helst, är det skönt med helg (som jag bara älskar).
Passar på att skriva lite nu när lilla stellisen sover middag och "kastar" i mig en god kycklinggryta samtidigt. Som sagt, inget fel på min simultanförmåga;)

Hallen renoveras för tillfället, så målaren har bett oss att hålla oss undan. Helgen är så gott som uppbokad. Middag hos vänner  imorgon och kalas hela söndagen lång. Min systerdotter fyller hela 16 år på måndag, så hela tjocka släkten har blivit linbjudna på god födelsedagsfika, därfeter bär det iväg till Lena, ännu mera födelsdagsfika. Det är väl meningen att vi ska bli runda och goda allihopa, härligt!

Önskar er alla en riktigt skön helg!


♥♥♥


Ps! Uppdateringar om hallen med bilder kommer inom kort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0