Natti natti


Lila tulpaner är väl inte så illa?

Sprang på dessa fina tulpaner idag (ja, nu är jag så pass frisk så jag kan springa på stan!)
You like? Me like!

Inte mycket till sömn i natt heller. Fick lite sovmorgon i alla fall. En god familjefrukost på det. Dagen har bara rullat på i en väldans fart. Gick ut på en långpromenad med tjejerna i vagnen. Zoé skull promt gå själv ca 200m..."mamma bär mig!" Tur vi har syskonvagn (phil&teds). Bästa köpet ever! Estelle sov hela tiden. Blev även en liten snabb fika och dessa unerbara tulpaner som bilden visar. Fick sällskap utav Lena på hemvägen. Sen har vi bara slappat hela kvällen. Dock svårt att få tjejerna i säng. Zoé ska bara göra det ena än det andra hela tiden. En riktig liten Alfons Åberg! Kör med oss. Vilket hon också har förstått funkar! Vilken busunge!!!! Estelle itter i soffan och provar olika tonlägen, riktigt kul att höra henne. Tror jag det att inte Zoé kan sova....(fniss).


Bild tagen för bara någon timme sedan. Zoé leker tittut med en hushållsrulle (leftover). Alltid en massa bus på gång med mina prinsessor!

Nu är det väldigt tyst inne på Zoé´s rum.....Ska gå och se efter!


En sovandes prinsessa! Så sött. Dockan också som ni ser.

Natti natti säger vi ifrån oss!

♥♥♥



Kommentarer
Postat av: L

natti natti mina prinsessor..

2009-01-31 @ 22:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0