Bad hairday?


Who's that girl? Det är ju Sarah Jessica Parker. Ny film som spelas in just nu, motspelare är
Hugh Grant. Men frågan är...vad har hänt med det i vanligt fall stylade håret? Känner knappt igen henne.
Der där är verkligen långt från gala/röda mattan håret! Kunde ju lika gärna varit jag eller the girl next door!

Här kommer en till.....


...kanske lite mer stylat hår på fröken Jolie, men passar det henne? Svar nej!
Jag gillar lugg i vanliga fall, fast det är inte hon, eller vad säger ni?


Klockrent snyggt! (fick tyvärr ingen större bild!). Charlotte Perelli passar utmärkt i denna frisyr.
Då blir det kanske lugg nästa gång jag ska klippa håret....tror ej jag passar i det. Men det tåls absolut att tänkas på i alla fall.

♥Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Madde

Lovade jag att jag skulle kommentera? Gör det i alla fall nu... ;-)

Nääää, inte lugg på Charlotte...



Puss på dej :-)

2009-03-31 @ 21:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0