Busfrön...till IKEA


Fick hjälp med att renbädda sängen igår...trodde jag ja! Det blev mest bara bus.
 Kul hade vi i alla fall.


Där blev aldrig någon tid över för att uppdater igår. Tyvärr. Ibland har man mer saker att göra en andra dagar & igår var en sådan dag.
Strax efter busandet blev det bussande istället. Hastigt & lustigt bestämd vi ( eller jag) oss för att vi skulle ta bussen ut till Väla shoppingcenter/ IKEA. Vi hade jätte mysigt. Gick först en mycket snabb runda inne på Väla, kanske inte jätte poppis hos min små älsklingar. Vi vände våra steg mot IKEA, där Zoé (efter lite övertalan) fick lov att vara i lekrummet. Det är från 3 år, så det passade ju utmärkt. Hon var helt lyrisk. Ni som varit på IKEA i Helsingborg vet hur det ser ut. Bollhavet var ju bara så häftigt, enligt Zoé. Stannade kvar en stund för att se att allt gick bra för henne (jajemensan, kycklingmamma är jag allt!) Gick en snabb tur igenom IKEA. Fast hur kan man gå snabbt igenom utan att hitta något? Inte jag inte, blev lite vita korgar till Zoé's rum. Gardiner till "små rummen" (gapen). Det blev hur fint som helst. Hel nöjd!
Sen lite annat smått & gott. Givetvis en god IKEA köttbullsmiddag innan mannen min kom & hämtade upp oss.


Visst blev det fint!?


Korgar åt lite småförvaring.


Väl hemma gick nattning hur snbbt som helst.
Resten av kvällen blev matematik, ja jo en liten Grey's pause förstås! Måste j bara ha lite Mr Mcdreamy & Mcsteamy in my life! Blir det kanske frieri i nästa avsnitt mån tro? Nyfiken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0