Dagen här hemma


Så här såg det ut när lill prinsessan tog en nap i eftermidddags,
den är mysig den där snuttefilten.

Fick härligt lunch besök, min underbara väninna Lena. Sorry gumman att lunchen inte var någon gourmet precis. Fattigt värre i kylskåpet...men vår desert var god....Marabou choklad, mmmmmm..ums
Eftersom jag fick barnvakt utav Lena då Zoé skulle hämtas från dagis, passade jag på att ta cykeln i stället. Zoé var helt lyrisk när hon fick syn på mig från gården! Helt lyckat! Hon ville inte gå av cykeln när vi kom hem här, tokstollan! (Som vanligt ingen kamera med :(


Fröken Lena ville inte vara med på bild idag....A bad hairday?!

Det händer oss alla ibland. På tok alltför ofta hos oss i alla fall, när jag skriver det menar jag ,JAG! Hur ska man hinna få till en snygg & väl fönad frisyr med så lite tid som jag har över till mig själv. Borde skaffa långt hår igen så jag bara kan sätta upp det i en hästsvans. Snälla påminn mig om det nästa gång jag vill klippa håret kort!


Här busar mina små hjärtan. Varit full fart på dem båda sen Zoé kom hem från dagis.
Sann syskonkärlek det här♥


Mina älsklingar!

Kan säga att det dröjde inte lång stund innan båda slockande. Lilla prinsessan i sin säng & den stora på mattan, kort stund efter att  bilden ovan är tagen. Utmattade efter allt bus.....samt dagisdagen & helgens bravader ;) tog en timme innan jag fick liv i Zoé. Provade allt.
Inte konstigt att kvällens nattning tagit extra lång tid.

Ja, annars har det gått i ett här ikväll. Matlagning, strykning, sytt fast en knapp, badning & nattning för två prinsessor...Puh, inte helt lätt numera. Zoé har en vass karaktär (ärvt av sina kära mamma, som då är JAG!) & Estelle har börjat få en egen vilja. Låt mig uttala mig så här, där är Go i lilla Stellisens röst. Som bäddat för Tinitus! Omöjligt att bli arg eller irriterad för dem är så otroligt underbara....mina tjejer!

Nä, nu mina kära bloggare, kallar sängen på mig. Känner mig rätt trött faktiskt.
 Ser fram emot en ny Dag imorgon med en massa Nya möjligheter!
Önskar er alla En God Natt!

Kommentarer
Postat av: mia

Så söta man kan vara. Puss på er. Moster Mia

2009-03-04 @ 08:52:10
Postat av: Bella

über söta båda två =) <3<3

2009-03-05 @ 20:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0