Dagen idag


Värsta slagfältet skulle man kunna tro...nej, det är bara Estelle som varit i farten.
Passar på att busa med syrrans grejor (LEGO) när hon är på dagis!

Det är full fart på skruttamajan nu. Hon kryper inte, utan hoppas fram på rumpan. Väldigt orginell stil må jag säga. Alla sätt är rätt så länge man tar sig fram! Det är så roligt att se henne röja rundor här hemma. Jag sätter henne på mattan & ett tu tre...så är hon framme vid TV bänken, bankar på dörrarna tills de glider i sär & river ut alla Zoé's filmer. Hon är överlycklig & Zoé arg. 

Här har det varit väldigt lugnt idag. Hämtade en trött tjej på dagis halv två, som somnade i  vagnen på väg hem. Typiskt! Men det var inte helt oväntat.
 
 
Två sovandes prinsessor.

Det har busats sen mina prinsessor vaknade. Sparkcykeln har varit igång,lekt med  LEGO, Lotta på Bråkmakaregatan har gått varm på Tv:n, läst de nya böckerna...tror bestämt  vi har gjort allt. Ja just det, vi har byggt en koja också. Mysigt.
Men just nu har jag lite svårt att få mina tjejer i säng. Det är Alfons leken ikväll. "Jag ska bara......" & klassikern här hemma, " Jag är lite ensam på mitt loum (rum)"..."Stackars mig!" Vilken liten skådespelerska....
Nu ska jag lägga en liten Estelle, därefter koncentrera mig på matematiken. *Pust*

♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0