Du härliga sol....men brrr..kallt?!

Vadan detta nu då....-2grader? Hallå det är den 24 mars, då ska det vara minst +8ute & vårjackan framplockad. Blev förvånad då jag tittade ut & såg frost på gräsmattan!? Dock väldigt glad över att se att den stora solen har tittta/hittat fram igen.

Vår status: fortfarande riktigt hes & väldigt ajajaj i bihålerna! Töserna mina är lite små förkylda & hostiga, men inget utöver det. Estelle är i sluttampen med antibiotikan för öronen. Verkar må mycket bättre. Yes! Börjar se ett slut på dessa tråkiga infektioner. Beställer en st Vår/sommar nu, tack! Tänk om det ändå var så lätt!?

Ska börja plugga lite matematik nu, Estelle leker så fint på golvet själv (för tillfället). Har härlig musik på i den nu fungerande stereon. Michael Bublé, har en favorit, hittas här. Blir så glad när jag lyssnar på den sången.

Från mig till er alla- Ha en underbar dag!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0