Einstein!


Hur tror ni han fick sitt hår så? Blev kanske en smula crazy...?
Eller hårwax fanns kanske inte på den tiden?!

Börjar känna mig som Albert Einstein....nu menar jag då inte hans intelligens utan snarare hans hår på huvudet. Denna matematik gör mig en smula galen. Speciellt om man fortfarande sitter uppe & försöker plugga samtidigt som jag har två ickekryaochintevillsovasmåtjejer som busar bredvid mig (man skulle inte kunna tro att dem är lite småsjuka!. )
Inte konstigt man blir gråhårig i förtid & drar sig i håret  (kolla hans frisyr), för jag håller på att bli crazy. Sen är jag såååååå trött också. Längtar verkligen efter min säng. Tror nog att jag ger upp för ikväll. Ska bara försöka få mina små söta monster i säng. Vi sover alla tillsammans kan jag tänka, blir nog inte tal om annat....kan redan höra Zoé " jag är lite ensam på mitt loum", som hon brukar säga när hon inte vill sova på sitt eget rum. Hahaha...så söt så.

God natt alla fina människor där ute!

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0