Förkylt värre!

God Morgon på er alla!

Här var det ruskigt förkylt & då menar jag att nu har jag själv åkt påden där sega förkylning som Estelle haft ett bra tag nu. Attans också! Jag som skulle ut i motionsspåret med Malou idag. Äntligen skulle jag få tummarna loss & börja röra på mig igen. Sånt e livet. Inget man egentligen har styr på. Bara att käka vitaminer & massa apelsin (gott råd från Malou!) Nästa söndag ska jag definitivt vara fit for fight.

Väldigt seg söndag här. Jag & lill stjärnan somnade om efter tidig frukost.Zoé busade med pappa sin. Det var nice kan ni tro. Vaknade till härlig musik. Glömt att berätta att vi varit utan stereo i 1år....äntligen har den en blivit inkopplad. Yiiiiiha!!!

Underbar söndag på er!!!!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0