Fredag hela veckan!

Oh,vad jag älskar fredag, för min del får det gärna vara fedag varje dag! Eller det hade kankse varit tråkigt, då blir det  ju aldrig helg.
Idag har jag ett fullspäckat schema. Zoé är dessutom ledig från dagis. Får se hur vi får ihop dagen. Det ska i alla fall städas....Jippiiiii, öööeee, nej! Vikas (en massa) tvätt, blä... När jag bodde hemma brukade vi alltid skämta om att vi hade en Amanda som hjälpte oss i hemmet, så när middagen var avklard, brukade vi kalla på den där Amanda...konstigt att människan aldrig dök upp!? ;) Hade gjort vad som helst för en Amanda just nu, eller någon annan för den delen också!


Oj....Estelle har verkligen fått fart på sin sk krypställning. Gissa om hon röjer här hemma. Hittade henne precis vid soffbordet i i ett försök att få tag i ljusen (ej tända så klart!) som står där. Nog dax att höja alla prydnadssaker en meter eller två :) om inte hon börjar klättra också. Det får tiden utvisa. Just nu är hon lika speedy som storasyster när hon var liten. Ojojoj, hur ska detta sluta?

Mission completedGissa om lilla hjärtat var glad över att ha tagit  sig upp
 mot bordet!? Gäller att hålla koll på henne nu. Som sagt, alla saker åker upp en "våning" nu.
Tar inga risker!
"Mamma läs bok för mig"! Nu ska här läsas bok. Fast först har jag lovat att bygga en koja inne på Zoé's rum. Kanske läser vi boken i kojan.

Underbar fredag till er alla!

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0