Fredagsmys!

Inget mera plugg för kväll...nu ska här firas fredag & mysas! Tjejerna sover sen en bra stund tillbaka....helt slut båda två efter en körig & lång dag...men helt enkelt underbar! Bästa fredagen på länge. Vädret har absolut en del med det att göra.  När jag hämtade min älskling på dagis idag sa jag till henne. "Mamma har saknat dig & tänkt på dig hela dan" Då säger mitt hjärta så här " Mamma, det vet jag väl"! hahah, underbara unge!

Nu ska här mysas framför tv:n sen ska jaggå & läga mig. Har en liten vaken tjej här bredvid mig (vaknade precis!). Lill stjärnan. Så söt så, vill ju också vara med & mysa med mamma & pappa. Så klart!

Nu säger jag God natt! Fortsatt trevlig Fredag!

♥♥♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0