Full rulle!

Det har bara gått i ett idag...därför som jag ej hunnit skriva. Hr varit stress från början tills nu! Äntligen är vi hemma &  kan  pusta ut. Oh, vad jag bara älskar att vara hemma :). Eftersom vi redan ätit middag (skräpmat) enligt tallriksmodellen. Någon som anar vart vi varit? Bara inte upplagd för att laga middag, dessutom är mannen min borta i affärer .
Lånade min mammas bil idag för att kunna ta mig till barnvakten, eftersom jag skulle på Matematik lektion. Det var min goa arbetskollega & vän Therese som snällt nog ställde upp. Tack min vän!


Här busas det....mina prinsessor i morse! tjejerna min lekte fint tillsammans medns mamman deras
mest sprang runt som en yr höna...inget ovanligt, förvisso:)


Här är vi ibilen när vi väntar på att mamma/mormor ska komma ifrån jobb.


Estelle hjärtat tyckte inte alls det var kul att sitta stilla så hon fick komma
upp & busa lite.

Zoé ligger på soffan & tittar på Molly mus, fast på franska heter hon Mimi. Hon verkar inte bry sig att se det på franska,
vilket jag tycker är kanon bra! Lillhjärtat sover sen en bra stund tillbaka...så trött så. Själv ska jag ta mig an mitt pluggande. Har en liten deal med Zoé älskling. Hon får titta på film (stanna uppe lite längre) om hon inte stör
mamman sin. Se hur länge det funkar, såvida hon inte somnar framför tv:n. Hon är ju iof redo för natten. Ledig från dagis imorgon....då vill jag/vi gärna ha sovmorgon.....In my dreams!

Trevlig kväll mina vänner!

♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Mia

När ska du sluta stressa runt. Det är inte bra!!!! Kram systeryster.

2009-03-26 @ 22:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0