Go kväll!

Här hemma är det helt tyst & lugnt...endast tv:n är på. Hur ofta händer det att båda min prinsessor slocknar på en & samma gång? Typ aldrig. Det är riktigt nice kan jag få be att tala om.
Nu är det......matematiken som väntar, tjoho! Festligare än så blir det inte. Vad annat kan man göra en måndagkväll? Inget kul på tv, kanske CSI, men är inte lika taggade på den serien längre, eller någon annan förtuom Grey´s för den delen heller.
Dagen här har varit lugn. Fick hjälp av goa Lena, som snällt nog hämtade upp en super glad Zoé. Tack! Tack! Tack!
Hållt mig väldigt lugn idag....känner inte så mycket i knäet just, men har ju också knådat in det med Tigerbalm, gissa om det bränner gott & doften här hemma ska vi bara inte tala om!
Knäet bränner gott just nu. Hoppas på bättring snart !

Bäst jag sätter igång med pluggandet, så jag blir klar idag (ikväll).. Vill inte gärna sitta uppe
 hela natten.

♥Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0