God Mogon Måndag!

Ooops! Jag har varit lite slarvig här under helgen med uppdateringar. Mycket här hemma, mycket borta & huvudvärk!
Huvudsaken är att nu är jag här igen. Håller på att fixa frukost till mig själv. Havregrynsgröt, måste bara kolla så att jag inte bränner den....

Havregrynsgröt med bananskivor & mjölk...gott! Estelle sitter bredvid mig här på golvet. Hon sov länge idag. Nice! (för henne) hon har hostat i princip hela natten. Stackars mitt lilla hjärta! Segdragen förkylning. Att den inte bara ger sig någongång. Förmodligen när (den riktiga) våren kommer.
Zoé fika åka med pappa till dagis idag (hennes pappa/min man). Gissa om jag är glad att jag slipper stressa iväg här på morgonen. Går som sagt fortfarande i Pj. Inget vidare väder ute i heller

Helgen här har varit lugn & skön. För Zoé har det varit mycket lek. Senast igår lekte hon med sina kusiner som bor en liten bit Norr om Helsingborg. Inte ofta vi träffas....men det lär bli det nu. Många kalas på G.

Nu ska jag njuta min frukost här...snart tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0