God Morgon alla glada!


Estelle igårkväll....hennes nya grej att "krypa" in i luckan & titta ut. Jätte kul.
Hon skrattade hela tiden. Underbara hjärtat!

Trött som jag vet inte vad idag.....& när jag är trött blir jag extra klumpig. Alltså lite mer än vanligt. Tappat grejor i golvet, spillt mjölk på mig själv & ner på golvet. Tappade precis en bit gröt på min fot. Saken är den att jag blir bara ännu mer irriterad....vilket definitivt inte hjälper.
Mina små älsklingar sover fortfarande= kunnat duscha & äta i lugn & ro! Det är guld värt mina vänner. Missförstå mig inte, men ni som har barn förstår vad jag menar. En stund för mig själv utan att någon annan behöver min uppmärksamhet.

Bäst att lägga på ett kol, dagis om 40 min. Ajdå, hur ska vi hinna det? Vi blir upphämtade av goa Jessica (andra tränaren i Åstorp) sen ska vi vidare iväg.

Ha en underbar Tisdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0