God Morgon Härliga Onsdag!


Bild från vårt bröllop. Så här glad & crazy känner jag mig idag.
 Tror på allvar att det är vår i luften. Känner ett sådant pirr i magen. Härligt!

Ännu en härlig & solig dag väntar på mig (oss) där ute. Bara jag & Estlle kvar här hemma. Mannen min körde Zoé till  dagis  idag. Skönt. Slapp jag att atresse iväg. Det där mina vänner är små guldkorn som jag samlar på i min vardag. Det gjorde verkligen min dag. Nu kan jag bara sitta ner här i lugn & ro, blogga lite, äta min frukost, tvätta lite, byta på Estelle & ändå  hinna med alla ska & borden.. J'adore! Nu är jag som min stora dotter idag. Lyrisk & armarna går som trumpinnar. Ska ta en bild på Zoé när hon gör så. För gulligt!

I natt har varit en bra natt, då menar jag att Estelle sovit bra. En annan, har drömt om andragradsekvationer & logaritmer. Vad det ska bli skönt när det väl är över!


Vi hela familjen här , vill också säga Grattis till Marita, Zoé's dagisfröken som fyller år idag. Hurra hurra hurra!

Lovely day allihopa!

♥♥♥

Ps! Det är svåra tankar som bestämmer våra känslor.
Vi kan välja goda tankar
och känna glädje & lycka.
Vi kan välja negativa tankar
som göra att vi känner
irritation & olust.

Vad väljer Du?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0