Grey's....så spännande!



Ojojoj, nu blv jag så nyfiken så jag kan kanppt vänta till nästa onsdag! HAr jag något al? Nej!
Vilket kanon bra avsnitt....så mycket secrets & så lite man får reda på. Vem var kvinnan Hunt inte ville träffa? Vad är det med Izzie? Ska Mr Mcdreeamy fortsätta träffa Greys lillasyster & varför i hela fridens namn ringer Addison i samma stund som Sheppard ska fria till Grey????? Avskyr att jag måste vänta en vecka nu....Grrr...Massor med frågetecken....men hjälp vad nyfiken jag är. Give me some answers!

Natti natti!

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Mia

Visst, var det spännande. Jag vill också se nästa avsnitt. Kram Systeryster.

2009-03-26 @ 22:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0