Hej hej Fredag...




Fredag igen! Jippii! Oh, vad jag älskar helgen...tror fler instämmer med mig!
Vi har en mycket kalasande helg framför oss. Imorgon, lördag blir det kusin (till mina barn så klart!) Emmas 5års kalas, då hela fmailjen ska dit. Hörde att det skulle bjudas på TexMex, mumsigt! Söndag har Zoé blivit inbjuden till två kalas...ojojoj, olika tider som tur är, men gissa om vi kommer att ha en sockertoppad tjej söndakväll! Vi få helt enkelt ta det då, det är ju som sagt fortfarande fredag om jag inte minns helt fel.

Nu ska jag ta tag i dagens sysslor....börja med att städa lite (oh, vad kuuuul!),se det positiva, gillar när det är rent & fint inför helgen, hur länge det nu får vara det?! Zoé tittar lite tv (gott samvete, tradigt väder ute) & lilla stjärnan sover.

Ta var på dagen!
♥♥♥

Kommentarer
Postat av: mia

Instämmer om att det är skönt med helg. Kram Systeryster

2009-03-27 @ 13:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0