Hej Onsdag!


Zoébus....gömmer mina toppz under vagnen.
Finfina kläder som hon fick på sin födelsedag utav moster Mia m familj.

Halva veckan har gått...i en väldans fart tycker jag nog allt. Känner att jag inte hinner med hälften av vad som plannerats.
Här har vi hemmamysdag. Mysigt, för det regnar faktiskt ute, så det gör mig absolut ingenting att bara gå i Pj hela dagen. Zoé vaknade vid 07:00 tiden, själv fick jag lov att ligg & dra mig fram till 08:00. Mannen hade fixat välling, film på tv:n & en extra macka åt Zoé innan han for till jobbet. Estelle, sjusovaren vaknade strax innan 09:00.

Därefter har det badats, båda min tjejer skvätte ner mig helt & hållet. Vilka busungar! Vi har ätit frukost & en stor kaffe åt mig. Nice!
Estelle blev helt utmattad utav allt badande så hon har slockant igen. Zoé har något fuffens för sig. Springer in på toaletten & tar min Toppz   &  gömmer dem inne på rummet. Bäst jag håller koll på mitt lilla busfrö.

Önskar er en riktigt skön onsdag, även i fall det regnar (i alla fall i Helsingborg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0