Ingenting går upp...


Kunde ha varit jag på bilden...fast jag är mer effektiv än så! *fniss*
..emot en härlig stryktvätt bestående av bara skjorter....just joking! Då kan ni säkert lista ut vad jag har hittat på ikväll. Jag har till och  med hunnit tvätta alla fönster idag. Fuskade lite. Tog bara in- & utsidan. Alltför lat för att ta mellanpartiet (i alla fall idag). 

Blev en god kycklinggryta till middag....poppis! Familjen gillade den, så även lilla Stellisen. Första gången på en vecka som lilla hjärtat tuggar på något i matväg, annars har det mest bara gått att få i henne välling. Vill ju bara att hon ska bli kry & det nu!
Nu ska jag göra något så roligt som att plugga lite Matematk C.....jippi! NOT! Enda stunden på dagen som det är helt ltyst & lugnt omkring mig. Risken är stor att jag somnar med näsan i boken. Wish me luck!

Säger i alla fall God Natt till er alla nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0