Inte helt oväntat..



Så här ser min lilla älskling mest ut... Usch ja, inte kul när det är ajaj i öronen.
"Det går snart över älsklingen min"!


.....att lill stumpan hade öroninflammation. Gick väldigt snabbt & smidigt på VC. Så nu äntligen har vi fått antibiotika! Tack snälla Monica som gick till apoteket åt oss!
Zoé körde sin sparkcykel hela vägen till VC, det är ju inte så värst långt, men för hennes små ben kan jag tänka mig att det kan kännas långt. Speciellt om det blåser som jag vet inte vad ( när solen är framme här i Hbg blåser det alltid, tyvärr!). Min duktiga tjej.


Premiärtur med sparkcykeln utomhus....lite smått vingligt. Skyller på blåsten!


Oj det välte visst...upp igen

Nu ska jag laga lite lunch åt mig & Zoé. Estelle vill inte ha sin mat, klämde precis en flaska välling istället. Tacksam att hon får vätska i sig.

Tjingeling!

♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0