It´s Friday!

Hej på er allihopa!

Jag önskar mer timmar på dygnet, hinner ju ingenting. Har därför prioriterat andra saker idag än bloggandet. Sorry!
Men nu är jag här, fast står med ena handen på dammsugaren, jajemensan, fredagsstädning. Vill ju gärna ha det nice inför helgen. Sen ska det ju handlas på Ica också.... Kommer att tänka på Askungenlåten ,the work song heter den nog. Fast så hemskt tycker jag inte att det är. 

Då var det  fredag igen. Som vanligt undrar jag var denna veckan tagit vägen...!? fast det är rätt skönt att det går så snabbt.
Skynda mig att städa färdigt nu, sen ut i det sköna vårvädret igen. Innan vi hoppar in i bilen som kör mot Ica Maxi!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0