Ja, till Karius & Baktus!

Nu undrar ni nog om jag har gått och blivit helt crazy...så är dock inte fallet! Har haft lite svårt att få Zoé att borsta tänderna, så därför har jag nu beställt Karius & Baktus boken från Bokus, förhoppningsvis kommer hon att vilja borsta tänderna mer efter att ha tittat i boken med mig. Så därför säger jag...Ja till Karius & Baktus!


Söta små tandtroll, Karius & Baktus.

Försökte fånga hjärtat på bild nu imorse när hon borstade tänderna, ser helst att det är jag eller min man som gör det åt henne, men bestämd som fröken C kan vara iblnd är det inte helt lätt.


En riktig liten bustjej...men det ska bli ändring på det nu! Zoé som även fick en jätte fin
el-tandborste (Shrekmotiv) i julas utav goa vänner tll oss, ändå vill hon inte gärna borst sina tänder elller nja helst själv, fast då vet jag ju hur det blir.


Zoé är på dagis idag, gick väldigt smidigt här på morgonen, förutom tandbostningen förstås. Fick låna bil, då knäet fortfarande spökar. Blir tokig!
Estelle röjer rundor här hemma just nu i väntan på att barnvakten ska komma, då jag ska iväg på matemtiklektion. Taggad? Nej, inte idag tyvärr! Solen lyser ju, hade hellre myst med lill stjärnan i solen. Tur att  det kommer fler soliga dagar, någongång  framöver!

"Skjut inte upp till morgondagen vad du kan ha glädje av idag"!

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0