Kusinbesök &... en tur till Maxi!


Kolla in den söta lille mannen-Hugo, kusin till Zoé & Estelle


En liten vilding...minst sagt. Men så himla go♥.Vet vad jag har att vänta mig med Estelle!

Min underbara svägerska

Fick ett litet kort efterlunch besök idag. Det var Claire & hennes 2 minstingar, Hugo 1år & Emma snart 5 år. Noel fick snällt gå i skolan idag. När de väl skulle bege sig fick Emma stanna kvar & leka med Zoé. Dem lekte så fint så. Höll sig mest inne på Zoé's rum & byggde koja & lekte affär. tittade till dem titt som tätt. Vet att Zoé kan lätt busa till det när hon har lekkompisar hemma. Men det är klart, nu är ju Emma hennes kusin & lite äldre. Så Emma höll koll på Zoé. Tack underbara Emma gumman!
Jag & Estelle fick städat...eller jag i alla fall, lilla hjärtat sov en bra stund. Alltså, fick jag gjort precis vad jag behövde utan några som helst störningar.


Söta kusiner som "vallar" vagnarna.

Det blev skräpmat till middag...vågar inte berätta vart vi varit. men gott & mättandevar det i alla fall. . Därefter bar det av till IcaMaxi. Jag säger bara pust & stön..., inte för att där var mycket folk, utan vårt stora hjärta sprang gatulopp upp& ner mellan gångarna & kallade på oss hela tiden. Ojojoj, säger jag bara. Sista gången hon fick springa "lös på Maxi. Estelle ockuperade kundvagnen med alla varor. Därför blev det på detta viset.  Tur att mannen min var med. Fast nu när våra änglar sover sött i sina sängar skrattar  vi gott åt hela shoppingturen på IcaMaxi. Hon gjorde ju inget dumt utan var egentligen bara sitt vanliga speedade Jag. Hon är helt underbar som hon är vår lilla Zoé. Oh vad jag älskar henne & hennes lilla syster, stjärnan Estelle!

Min älsklingar♥. De bästa jag har!
Bilden på Zoé togs häromdagen när det busades i stället för att renbädda sängarna & Estellebilden är från idag. Hon gillar att möblera om i köket, flytta stolar hit & dit.. Framtida inredare kanske?!

Gett upp matematiken för ikväll, känns som om jag har grus i ögonen, det har jag kanske med tanke på alla kilo sand som bärs hem ifrån dagis (skämt å sido!). Försår inte riktigt det kapitlett som jag håller på med just nu. Mannen min är snäll nog som sitter ner & förklara, men jag är nog på tok för trött...inget verkar gå in. Nog dax för sängen istället...det värsta är att jag kommer bara att drömma om alla dessa j..... siffor i natt. Förbennat också! Ska man aldrig få lov att sova eller? Hahhah, nä, nu ska jag se till att bli lite positiva innan jag hoppar i säng. Oj, redan på bättre tankar.

Good Night! Sleep tight & don´t let the bed bugs bite!

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Claire

Tack för fint omnämnande!



Ja, det är inte för inte som han kallas "Hugo Huligan" här hemma.



Tur att det är mer reda med Emma....;-)

2009-03-14 @ 19:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0