Målats med...



....vattenfärg har det gjorts idag. Hjärtat mitt har tjatat länge på mig & idag har varit en hemmafråndagisdag & jag själv känner mig inte alls kry....fått alla baciller från tjejerna mina.. Så jag tänkte, why not! Zoé blev så glad.Det har målats, målats & målats. Finfina teckningar som jag nu satt upp på baksidan av hennes dörr. Estelle tyckte det var mindre kul, för hon ville också vara med. Kanske lite liten fortfarande. Hon är ju här, där & överallt. Krypningen har kommit igång ordentligt nu, så nu får vi ha stenkoll på lillstjärnan.
Idag är första gången som hon reste sig upp på benen med hjälp av bordet vid soffan.....skulle springa iväg & hämta kameran, men vågade inte släppa henne ur sikte....& sen när jag har kameran i beredskap händer inget. Är det typiskt eller är det typiskt?!??!?!?!?



Estlle hjärtat sover en stund nu, Zoé tittar på tv. Undrar om jag inte skulle smyga in & vila mitt lilla huvud på kudden en stund....är så trött & seg. Borde dricka lite honungste också, vill gärna få tillbaka min röst, börjar bli tokig på att vara hes, ingen hör att det är jag eller vad jag säger för den delen! Sen är det ju väldigt ansträngande för stämbanden förstås.
Det var meningen att jag skulle iväg på Off-ice träning tillsammans med Jessica (också tränare) för våra konståkningstjejer nu när issäsongen är slut, men  bestämde mig för att stanna hemma, med tanke på hur jag mår idag. Klokt val, tror jag nog!

Hoppas alla har en skön Måndag & vecka....

♥♥♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0