Mer sömn, tack!


En annars så glad tjej var mindre glad när hon vaknade till i natt. stackars lilla hjärtegrynet!
Hon har somnat till här nu...kan tänka mig att hon är utmattad efter natten innan.

Är det redan morgon tänkte jag när  Estelle började göra ljud ifrån sig?! Ni kan inte tänka er vilken natt vi haft här. Estelle har haft såååååå ont i magen så hon hara bara skrikit, då menar jag verkligen kolikskrik non-stop en timme innan hon lugnade sig utav panodilen jag gav henne, 2 timmar senare var det igång igen! Stackars lilla hjärtat! Verkar som om det är antibiotikan mot öronen som gjort det. Dosen är högre än förra gången, mitt lilla hjärta har ju inte gått upp så värst mycket i vikt  på knappt en månad, så varför ha dubbel dos då? Jag sitter i telefonkö  med VC. Usch vad cranky jag blir när jag inte får sova ordentligt. Se till att gaska upp mig....lite kaffe borde kanske hjälpa!?
Fast det räcker att titta ut så blir jag på bättre humör. Stor sol! Helt otroligt. Vågar man hoppas på vår?
Sitter fortfarande i telefonkö.....segt! Förbereda lite frukost, sen förhoppningsvis ut i det fina vädret.

Önskar er alla en solig & skön Torsdag!

♥♥♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0