Motion=Farligt?


Jag är lika otränad som Homer! Inte konstigt man är mörbultad i kroppen idag,
pinsamt!

Jaha...då kan man knappt gå nu då! Det där med motion alltså...veti sören om det inte är lite farligt?! Hahaha, eller bara jag som är otroligt otränad & kanske inte tillräcklig uppvärmd samt dojor från 1900 frös ihjäl. Det är nog en blandning utav allt ovan nämnt, resultatet idag är att jag inte kan gå. Kände mig ok här på morgonen, tänkte oh yes, kanske ska ge mig ut i spåret imorgon igen, men väl på väg till dagis satte det igång igen, en smärta inte utav denna värld. Normalt tar det mig 15 min att ta mig till dagis......40 min dock idag & vi var redan försenad för en viss liten fröken Estelle ville ej vakna, en riktig liten sjusovare. Tog mig till min syster som nästan precis bredvid, som körde oss hem (mig & lillstjärnan) hem. Har aldrig varit härligare att vara hemma. Nu är frågan.....hur hämtar jag hjärtat från dagis? Har några timmar på mig att lösa det problemet, alltid någon vänlig själ somm ställer upp!

Då ska jag bara lägga mig på soffan med benen upp & lata mig, härligt!

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0