Motionsspåret ...& dubbelkalas .

Ojojoj, vad det har kalasats i helgen...& än är det inte färdigt. Zoé har två kalas som väntar idag. Borde sätta lite fart, för första kalaset börjar om 2 timmar....jag sitter fortfarande i mina träningskläder.Jajemensan, har varit ute i motionsspåret, slingan i Pålsjöskog med Malou & systeryster. Nice nice nice! Även i fall man inte tränat på nästan år & dar (kanske lite överdrivet) var det helt ok. Fick attans ont i knäet, skyller på gamla gympadojor. Kanske ska investera i ett par nya? Om jag ínte är helt stelbent när jag ska ta mig upp ur sängen i morgon, så ska jag defenitivt köpa nya dojor! Allvar, det var riktigt skönt att röra på sig, om inte annat så känner jag mig suveränt bra i både kropp & själv just nu. Endorfiner som dansar runt i kroppen, eller?

Fick aldrig med mig kameran på kusinens kalas igår, synd för att jag hade velat visa foto på prinsessan som fyllt 5 år. Värsta fina prinsessklänningen hade Emma gumman på sig...en si sådär 10min innan det var dax för nästa klädbyte. Zoé var inte långt efter....är man släkt så är man. Hahahah, fick höra utav min kära mor igår, att där satt ett lås på min garderob när jag var liten, för jag kunde tydligen byta kläder 10ggr/dag. Samma Dna eller?
Blir nya uppdateringar senare. Nu är det duschen som väntar!

♥Önskar er en solig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0