Njutit i Solen!


Dagens utsikt uppe ifrån Landborgen. Danmark andra sidan sundet & FriaBad strand rakt under viadukten.

Tog verkligen tillfället i akt & gick på en långpromenad med mina små tjejer, Malou & hennes lillprins, han precis som Estelle satt mer eller midre nerbäddad i vagnen för att han har varit sjuk. Inte kul. Därför skönt att komma ut i det härliga...fantastiska vårvädret. Solbrillorna& gympadojorna så började vi vår vandring härirån Tågaborg, en snabb Sneak peek genom fönstret hos Anna Cill. Fina nyheter hängde i fönstret. Visst blev man sugen på tt gå in, men vi traskade vidare bland alla de pampiga villorna. Sen ner mot stranden.
Gick längs Friabad, sen blev det lite väl mycket gnäll från min vagn. Zoé hungrig & trött (vaknar man kl 06:00 så är man inte pigg mitt på dan längre!) & lilla stjärnan mest bara ajajgnällig. Så vi styrde stegen upp mot landborgen. Därav den fina utsiktbilden. Vacker stad vi har!....fast det är Danmark vi ser på andra sidan...hahaha. Dem måste ju ha en fantstisk utsikt därifrån, alltså danskarna.


Coola mammor....& deras darlings förstås!


Efter en snabb lunch somnade mina små darlings rätt så kvickt.. Jag hann inte göra så mycket under tiden då dem sov, tar igen det ikväll istället.!

HejSvejs!

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: malou

Nämen oj, så coola vi är! Liten Leon vaknade upp med feber idag igen... Ha en bra helg! Vi ses i löpspåret på sön!

2009-03-20 @ 15:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0