Playdate på IKEA


Zoé & Isabell myser i snurrgungan. Zoé's ständiga mening.... "Mer mamma, mer"!

Mötte upp min underbara väninna Jessica & hennes två prinsessor (givetvis hade jag mina sessor med) på Ikea, för lite playdate. Vi checkade in våra barn i lekrummet....dem hade inte ens tid att säga hejdå. Skönt att det är på det viset. Vi gick till restaurangen för att fika & ha en liten girltalk stund. Fast jag tror att vi mest bara undrade i fall våra stora tjejer hade det bra i lekrummet & var på helspänn varje gång där kom ett meddelande i högtalaren. Så var det med den "barnfria" timmen....
 Vi tog en tur inom barnhörnan innan vi skulle äta med barnen. Gissa om det var poppis?! Det var svårt att få med dem därifrån . Efter the famous IKEA köttbullarna var det tillbaka till barnhörnan igen. ViIl inte ens veta vad personalen tänker om oss där! En lyckad playdate må jag säga. Det lär vi absolut göra om igen, snart....vill säga om vi blir insläppta?! Hahahaha.


Superduper Jess & fruktMonkan.
Undrar vem som hade roligast egentligen...vi eller barnen? Lättroade mammor tänkte förbipasserad.
Anytime...again soon!


Tjejerna våra var helt slut efter allt bus.

Små tjejerna fick snällt sitta i sina vagnar. Dock ej poppis. Om två år kan dem också vara med & busa.
Tack för en underbar eftermiddag på IKEA Familjen P-A! Syns snart.

Båda mina älsklingar slockande i bilen på väg hem. Sover fortfarande. Zoé för natten, men orolig att Estelle hjärtat snart kommer att vakna, lagom tills  att jag ska börja plugga. Då är det bäst att jag sätter igång.

Ha en skön tisdagskväll!

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0