Plugga....plugga...plugga!

Har precis fått mina små älsklingar i säng. Tror ni att dem sover så har ni big time fel! Zoé kallar på mig stup i ett "Mamma, jag är lite ensam, kom!" hon är för rolig. Lilla Estelle har börjat resa sig i sängen så hon tycker att det är roligt att sluta sig mot spjälerna & kasta i väg nappen. Mindre roligt för mig som springer dit som en jojo. Ja, jag vet att jag inte borde gå in där...men jag vet också, eftersom att jag Är Hennes Mamma att hon inte somnar utan nappen! Mitt i detta kaoset försöker jag plugga matematik (nu skriver jag iof här). Blir lite stressad, för jag vill titta på DH (Desperate Housewifes också) ojoj, vilket svårt val. Ok, väljer väl med gott samvete bort DH!  Får se reprisen om jag inte missar den också.
Nog för ikväll. Plugga, plugga plugga som gäller!

♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Claire

Kämpa på!!!

God natt!

2009-03-17 @ 23:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0