PrinsessKalas!


Klart det ska vara rosa när en prinsessa fyller år! Vad tycks?


Skrivit alla barnens namn vid deras plats & klistrat en guld prins/prinsess kron vid namnet.
Kommer ju bara prinsar & prinsessor imorgon...alla barn är ju just prinsar & prinsessor.
 Det är deras rättighet at få bli kallad för det!

Zoé kommer att bli så överraskad när hon vaknar imorgon bitti & ser så fint mamman hennes har dukat! Fullt upp imorgon & jag har gjort så mycket som möjligt idag för att slippa för mycket stress innan kalaset sätter igång. Om jag inte har att göra lär jag få händerna fulla just då! Hihihi, ska bli så spännande. Jag är nästan lite nervös, har ju ingen erfarnhet av barnkals precis. Kom igen om 10 år....då har jag nog haft ett eller annat barnkalas.
Nu ska jag ta & få min beauty sleep. God Natt alla kära läsare!

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0