Skumpa fredag!

Varför ska helgen alltid gå så vansinnigt fort?! Tyckte att den nyss börjat. Ska börja med att ursäkta min frånvaro....bara inte haft någon dator på överhuvudtaget i helgen. Haft så mycket annat att göra.
Hela fredagen hade jag mys här hemma med min tjejer...jag & Zoé hade sparkrace med kitty.....


Gissa vem som vann!? Zoé så klart. Bilden på mig  har zoé tagit.
Vilken tjej....framtida fotograf?

Vi hade en mysig middag tillsammans, sen bjöd jag in våra kära grannar Malou & hennes lille Leon på skumpa för att fira helgen, saft till barnen (givetvis!)


Malou & världens sötaste kille...Leon!

Fick ytterligare ett härligt besök.... Lena ♥ Marcus, fast efter att barnen sov eller nja inte riktigt...Estelle hjärtat skulle dock ej sova utan det var hon som stod för underhållningen. Tror vi låg dubbla utav skratt för så charmig var mitt lilla hjärta!
Det bjöds på god ostbrick som mina kära vänner hade tagit med....& lite skumpa till det. Underbart!
Tack! Tack ! Tack! Ni är för goa!


En blyg Lena som ej ville vara med på bild & en avslappnad Maacus (som Zoé brukar kalla honom!)
Ps! Tack för hjälpen med matematiken!

♥En helt enkelt underbar fredag!♥

Kommentarer
Postat av: Malou

Tack för skumpan!

2009-04-02 @ 13:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0