Redan...

...lördag kväll & jag har varit dålig på att uppdatera min blogg. FY mig!
Jag skulle behöva typ 3-4 extra timmar per dygn just nu. Tiden räcker inte till....har ju så mycket som ska göras & vill göra. Jag har precis bakat snoddas kaka (kärleksmums om ni vill) & härligt goda chokladbollar. Har inte orkat ta bilder, kommer i morgon i stället då jag ställer fram allt fint inför kalaset. Jajemensan....imorgon fyller lill stumpan 3 år! Det är stort det. Det ska vi fira med buller & bong! Hela min underbara familj kommer på besök för att fira Zoé hjärtat. Min mans familj firar hjärat via Skype då dem är lite utspridda här i Europa!
Allt är förberett....nja, i alla fall det som har gått att förbereda. Tårtan fixas i morgon. Kakor är bakade & härlig Rotary (Rosé) ligger på kylning. Paket inslagna med fint prins & prinsess papper.
Zoé har varit helt speedad hela dagen, för hon vet mycket väl vad som händer imorgon. Tur att hon somnade på vägen hem från mormor & morfar, var lite nervös för att hon inte skulle vilja sova. Ett mycket trött hjärta med andra ord.

Haft goa Ketty här hemma som fixat håret på oss alla (hon är frisör). Mitt hår blev slingat (blont), nice! Zoé blev klippt. Nu kan man se hennes fina bruna ögon igen. Äntligen! Blev rena rama stressen för Ketty att fixa mitt hår eftersom jag hade glömt bort att jag skulle vara på ett kalas vid fem tiden. Ketty satte igång med mitt hår halv fyra....1h 15 min senare var jag slingad & redo för kalaset! Tack kära du!

Nu ska jag plugga lite matematik....ja, jag vet att jag är tråkig, för det är ju trots allt lördag. Men det kommer fler lördagar & matematiken är faktiskt ett steg i rätt riktning för min framtid! Det enda jag behöver är lite energi. Trött... tröttare... tröttast...

Säger God Natt nu, för det här är allt för ikväll!

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0