Segt värre...

Det har inte gått i många knop idag...heller! Känner mig verkligen som en sengångare idag. Kanske för mycket aktiviteter & för lite sömn de senaste dagarna. Tjejerna mina har varit pigga som piggelin. Zoé hade hemmafråndagisdag  idag. Hon busade med sin kusin Bianca på fömiddagen & lilla stjärnan hoppade efter tjejerna så gott hon kunde.


Tjejerna har lekt med kläutklädeslådan....klänningne som Zoé har på sig är väldigt retro
& väldigt  ful så den nästan är cool. Bianca i en för liten dunväst som Z0é hade när hon var 1år. 
Huvudsaken är att dem har haft det kul & tro mig, det har dem!


Här visar Alexandra hjärtat mitt sitt husdjur på datorn, en kanin. Då inte riktig.
Något sorts program via facebook tydligen. Zoé tyckte den var super gullig.


Var iväg på Matematiken....,vilken bra lärare. har fått svar på en hel del frågetecken. Känns skönt ska ni veta!
Min goa systerdotter Alexandra var här & passade min gryn. Det gick hur bra som helst. Dem bara älskar henne. Hon är ju så bra med barn. Tryggt för mig när jag är iväg. Hon fyller myndig (18) imorgon. Det ska vi fira! Stora tjejen. VAr inte länge sedan som jag bytte blöja på henne ( det känns så i alla fall). Hon blir nog inte glad på mig nu. Förlåt hjärtat!
Tack för hjälpen!

Nu ska här lagas mat. Riktig husmanskost- köttbullar & potatis med brunsås...mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0