Shopping Torsdag!


Långärmad trikå topp från H&M & den söta koftan från Gina.


Samma trikåtopp & ett par vita jeans(slimfit) också H&M.

Efter dagislämning idag blev det frukost på Espresso house där jag mötte upp Jessica & lilla Matilda, sen blev det lite shopping för oss båda. Hittade mer, men eftersom jag var för lat för att prova där (kallt var det också...brrrr!) så satt inte allt jätte bra här hemme, vissa grejor åker tillbaka igen, därav inga bilder.
Har även handlat lite presenter till 2 små busungar som nyligen firat födelsedag. Finfina grejor.
 Fick tag på söta Kalastillbehör från Prinzessin Lillifee. Papptallrikar, servetter, sugrör, plastglas. Så fint så! Zoé belv överlycklig när hon fick se vad jag köpt. Ett riktigt prinsesskalas....& prins också så klart!!


Går det hem hos pojkarna också? Blev lite orolig. Men å andra sidan hade Zoé gått på ett pojkkalas så hade säkert Spiderman eller Cars dekorerat tallrikar & glas. Vad tror ni?

Är lite nervös inför barnkalaset på söndag. Har ju aldrig riktigt haft det tidigare, då jag tyckt att Zoé varit för liten. Men vi har bjudit 8 små busfrön med föräldrar. Det blir halabaloo här hemma, men det ska bli riktigt kul. Har förberett allt från lekar till mat & godispåsar. Så jag har nog inget att oroa mig för. Någon som har något annat bra tips till mig som  är förstagångskalasförälder?

Happy torsdag...eller fortsättning på det som är kvar utav dagen♥

Kommentarer
Postat av: malou

Vilket underbart kalas-sett! Leon kommer att gilla det :-) Han längtar till söndag! Och undrar om man får rosa ballong när man går hem? Kram

2009-03-13 @ 10:16:30
Postat av: Monika

KLart att det kommer rosa ballong med hem!

2009-03-13 @ 11:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0