Sjukhusbesök!


Stackars min lilla äslkling! Nu hoppas vi verkligen på bättring. Bild tagen precis efter läkarbesöket.
En mycket trött men duktig prinsessa!

Tänkte inte skriva så mycket just nu för jag är så trött. Varit en lång dag!
Blev ett litet sjukhusbesök för lill prinsessan. Nedrans hosta vill ju inte ge sig & ingen utav hennes astma mediciner hjälper (tråkigt nog har hon ansträngningsastma som utlöses vid förkylning). Kom till en kanon bra läkare på barnmott. Tur med bra kontakter. Det gick väldigt snabbt & smidigt. Läkaren hörde hur ansträngd hon var med sin host, så nu har vi då fått en annan medicin utöver de andra som ska intas på kvällen. Håll tummarna för att natten blirlugnare ! 

Hopp i säng för min del. Måste upp i ottan om jag ska kunna få iväg mitt stora hjärta till dagis, vilket jag ska! Sen blir det lajbans i Ishallen.....berättar mer imorgon!

♥God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0