Somande visst..

....i Zoé's säng i går kväll när jag skulle försöka natta om Estelle. Nu förstår ni säkert ingenting...men ska försöka göra historian kort. Zoé vaknade till, ledsen liten tjej, la in henne i min säng, där fanns ju sällskap. Jag var ju fortfarande uppe. Estelle vaknade till & hon vara bara så ledsen, gick inte att lägga henne ner igen, så vi gick in i Zoé's rum & lade oss i hennes säng (tur att hon har en växasäng med en mjuk madrass!). Givetvis så somnade ju jag också! Vaknade vid två tiden & kände mig helt stel & fullt påpälsade. Det vara bara att lägga mina älsklingar i rätt sängar igen & sen mig själv i min egen uppvärmda säng, Nice! Somnade som en stock. Dock ej långvarigt- Mitt lilla hjärta har hostat i mellanåt & sen varit uppe efter en vällingflaska åt henne, men det ser jag bara som något positivt, då får hon vätska i sig!

Ingen natt är den andre lik.

Idag har det inte gått i många knop, tyvärr. Lilla Stellisen ha fått  feber igen. Måtte hon bli bra till söndag, då vi ska fira en liten 3 åring.
Hade behövt städa, handla & göra ärenden på stan, men i stället sitter jag bara här & väntar på att min stora älskling ska komma hem från dagis. Kommer bli poppis, för det är moffe (morfar) som hämtar upp henne.Tack snälla Pappa!

Nä, här kan jag ju inte bara sitta, dax att ta tag i något......städningen kanske.? Passa på när mitt lilla hjärta nu sover.


Kunde inte motstå att lägga in dess bilder....!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0