Stjärnor på Is!


Här posar tre isprinsessor (tränare) snyggt! Visst sitter det i...


Vi tre tränare håller på att träna inför en liten show som vi ska ha för våra åkare  den14 mars. Kan ni fatta att vi hade isen för oss själva?! Vi hade så roligt.... Jag har typ inte åkt skridskor (på riktigt) på 10 år! (oj...börjar jag bli gammal eller var jag bara väldigt ung när jag åkte?). Nästan Bambi på hal is (inte så illa kanske). Körde några varv, hoppade & givetvis lite piuretter. Klart det sitter i, men lite vinglig & snurrig är man allt.  Några träningar till så går det som en dans...


Snygg liggpiurett....Oh, vad min gamla tränare Lotta hade blivit stolt över mig
....eller inte!


Titta på oss...värsta Isstjärnorna!

Autograf någon? Dax att komma ner på jorden kanske? eller låt mig sväva ett tag till. It made my day & mina älsklingar till barn förstås!

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0