Stor Sol!

Estelle hade BVC besök idag & förvirrad som jag är hade jag glömt bort tiden. Inte lätt att hålla allt rätt i huvudet med sömnlösa nätter. Får snart stoppa bomull i öronen för att inte all info ska åka ut ;) skämt å sido!
Eftersom vi då var för tidiga gick vi en runda ner om parken....det är ju so lovely väder. Stor sol. Zoé & jag gungade för fullt & Estelle låg nerbäddad i vagen.


Det killade gott i magen..



Jag fick inte vara med så länge....mitt lilla hjärta tyckte att jag tog för mycket plats.


Mysigt i vagnen, tog inte lång stund innan lilla fröken somnade. Skönt med frisk luft när man
är varmt nerbäddad.Jag är så otroligt glad för vår (syskon)vagn, Phil & teds...liten & smidig (jämfört med andra syskonvagnar)..

Allt gick bra på BVC. Estelle hjärtat vaknade lagom tills att vi kom dit. Zoé lekte lugnt i väntrummet medans lillasyster vägdes & mättes (hoppas det är rättstavat!). Lilla Stellisen följer sin kurva bra, kanon!
Nu ska här fixas lunch, sen ska vi gå ut igen...tror Zoé behöver aktiveras lite mera eftersom hon varit hemma från dagis de här dagarna då jag inte haft ork att gå iväg med henn. Det är ocksår då Estelle kommer till ro & sover som bäst. Typiskt!

Önskar er en underbar Onsdag!

♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0