Stort....

....Grattis mitt lilla hjärta som fyller 3 år idag!!!!


En mycket pigg tjej, som sittet & öppnar en massa paket. Hon var helt lyrisk!

En pigg  tjej kom in till oss 6:30. "Hallå, ni ska ju sjunga för mig"! Vi fick oss ett gott skratt. Jag skyndade upp & fixade till det sista & kom in med en liten frukostbricka, ljus & viktigast av allt....paketen! Hon hade ögon stora som tefat. Helt överlycklig. Hon slet upp pappert, hon tackade MIG efter varje paket. "Tack mamma"! Hon e ju bara för go min lilla 3åring!. Estelle satt bredvid Zoé & tittade förundrat över hela grejen. Förvånad är nog bara förnamnet.
Vi hade köpt en hel del kläder till hjärtat & en massa LEGO. Kommer mera i eftermiddag.


En nöjd tjej & en förundrande tjej....


Här har det byggts med LEGO hela morgonen.

Nu måste jag kila.....så  mycket att stå i!

♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0