Sunshine!



God morgon sunshine!

Vad härligt att vakna till en stor sol som skymtade in på sidorna av rullgardinen....tänk om det ändå varit ca 20 grader varmare. Då hade det varit en perfekt playa dag, men så är inte fallet!
Jag har inte gjort annat än hällt i mig kopp efter kopp (kaffe)! Sååå trött, suttit upp med mitt lilla hjärtegrynet mesta delen utav natten. Öronen. Stackars lilla hjärtat. Hon hade ju en öroninflammation förra månaden....så nu har jag fått en tid på vårdcetralen. Tur. Hoppas på antibiotika så vi kan besegra skiten!
Har lovat Zoéäslklingen att hon ska få lov att ta Kitty sparkcykeln till VC, premiärtur! Det ska vi minsann föreviga med lite foto. Kommer senare under dagen med uppdateringar. Nu ska jag skynda in i duschen, så vi kommer iväg.

Have a beautiful day!

Ps! Det kostar inget att vara glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0