Vart tog solen vägen?


Lagom tills att vi hittade fram Zoé's solglasögon försvann solen bakom molnen.
Typiskt! (som Nalle Puh brukar säga!)


Systrarna bus...


God Morgon Lördag!

Har en fråga! Vart tog solen vägen? Ni vet den stora gula pricken på den blå himeln!? Jaja, vi fick i alla fall 3 soliga dagar på raken, inte illa för att vara här & nu. Det positiva är att min allergi (hassel) lagt sig lite. Skönt.
Idag har vi lite små projekt på G. Zoé ska få följa med mormor & morfar & kusin Bianca på en liten stadsvandring. Första stoppet blir kärnan. Zoé ser ofta kärnan från dagis men har aldrig varit upp & tittat på den fina utsikten. Hon tycker det ska bli kul. Vinka till våra kära grannar. Danskarna.



Har strykt lite kläder för kvällens partaj som vi ska  gå på. Alexandras 18 års kalas. Hela tjocka släkten kommer dit. Har inte sett alla sen min kusins 30 års fest förra sommaren. Ska bli så kul. Vi är alla taggade. Speciellt Zoé, för hon vet att alla kusiner ska dit samt mina kusiners barn. Alla barn är mellan 10 mån- 9år bland kusinbarnen.
Nu ska här fixas lite, sen ska jag ner på stan& träffa en väninna, snacka lite girltalk & en massa annat, kanske lite shopping.....Äta god lunch utan barn. Nice, nice. Mannen få det lugnt här hemma, med endast  lillstjärnan.
Bäst jag sätter lite fart.

Önskar er en underbar lördag!

Ps! Senaste låten av Sébastien Tellier, "La Dolce Vita" sjukt bra. Spelar den hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0