Vilken Fest!


Min söta 3 åring. Hello Kitty sparkcykeln var en höjdare & hjälmen ska vi bara inte tala om. Den skulle sitta på när det skulle sovas för natten också. Tokstolla!

Gårdagens kalas var verkligen lyckat! Tårtan blev god, trots misslyckandet med Kitty motivet & skumpan var utsökt! (Rotarti Rosé). Ska det firas så ska det firas rejält. Det var ju inte bara min dotters födelsedag vi firade utan även en stor skål för alla underbara kvinnor (som var här igår), det var ju Internationelle kvinnodagen!. Zoé har gått i hop med den rollen att hon är född på denna dag. Det är krut i henne må ni tro!

Vill tacka alla (mormor&morfar, mostrar, svåger, kusiner & vänner) som var här igår (åt min dotters vägnar) för alla fina presenter! Ojojoj, kläder, filmer, böcker, sparkcykel, hjälm, pussel.....& mycket mer.


Paketöppning! Snälla kusiner som hjälper till.

Ni kan tro att paketöppning gick undan. Nyfiken liten tjej. Vad passade då om inte Nicke Nyifken boken, som hon bl a fick av sin goa moster med familj & fina kläder som fröken promt skulle ha på sig på dagis idag. Så söt så. Fick  inte ta bild på henne här på morgonen för humöret var inte på topp precis, väldigt trött. Vet en som kommer att somna tidigt ikväll.
Sen skulle det monteras en liten Kitty sparkcykel....se hur det gick då!


Det krävdes tre vuxna män för att få ihop cykeln. Det tog lite tid....& en otålig liten tjej stampade med fötterna bredvid. Då kläcker mina kloka systerdotter ur sig, som då läst igenom manualen väldigt noga (how to build a bike!?) " "Killar, det står här att sparcykeln ska endast  monteras  av kunniga personer!" Gissa om vi vek oss dubbla av skratt. Klockren!


Min kloka systerdotter....visst är hon vacker...& väldigt singel by the way!!!!!!

Som sagt den där Kitty tårtan, som jag egentligen inte vill prata om, blev inte så mycket Kitty utan en vanlig prinsesstårta,
Det blev Happy Birthdaysång för hela slanten...tror det hördes ut i trappen faktiskt...


Här har mitt lilla hjärta blåst uta alla ljusen. Visst blev min "Kitty" tårta fin?! hahaha

Här kommer lite bilder på gästera...


Bild tv: Vackra & underbara systerdotter Alexandra, Lena & hennes Maacus (som Zoé kallar honom för). Min vackra syster (ej mamma till Alexandra!) & min underbara Mor!
Mitten bilden: Kusinerna tripp, trapp & trull (Emma, Bianca & födelsedagsgrisen)
Bild th: Min svåger Kenneth som nyligen fyllde år....


Bild tv: min älskade syter Mia med lilla stjärnan ( Estelle hjärtat var på festhumör!).
Mitten bilden: Mor & far & söta Bella.
Bild th: Min brorsson Noel (lika söt som alltid!) & nej han har inte rört champagnen!

Tyvärr fick jag ej med alla på bild....


Här har vi några utav lilla damens presenter.

Tack än en gång för alla underbart fina presenter & tack för att ni ville vara med & fira vår 3 åring!

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Bella

Haha så knäckta de blev när jag sa det :P heheh Bra att du gör reklam för att jag är singel tuppen upp heheh <3<3

2009-03-10 @ 19:46:17
Postat av: Anonym

Fick Noel skumpa eller? Ser ut som ett fyllo:-)

Mamman bara undrar...;-)

2009-03-11 @ 15:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0