Vill bara ha...


Är den inte fin?...hoppas bara att min blir lika lyckad!

...En sådan här fin Hello Kitty tårta till Zoé's kalas som vi ska fira med hela familjen (systrar/bror/svägerska/svågrar & alla små & stora kusiner!) på söndag, som då också är hennes födelsedag. Fyller man 3 år så ska det firas rejält. Kitty tårta & rosa skumpa! 
Jag hade ju tänkt att baka Kitty tårtan själv (alltså inget "fusk" från bageriet!) men jag börjar bli nervös för detta tårtuppdrag som jag har tagit på mig.  Kankse får provbaka innan, har ju som sagt bara 5 dagar på mig. Det får bära eller brista...jag ska baka en Kitty tåra!
Känner ingen som helst press.....*fniss*

Nu är det bara födelsedagspresenterna kvar som ska fixas.....avslöjar inget just nu, det får bli min lilla hemlighet fram till söndag!

Ha en skön tisdagskväll!

Kommentarer
Postat av: mia

Lycka till med tårtbakning! Systeryster

2009-03-04 @ 08:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0