Zoé's Kalas!


Här sjungs det för lilla hjärtat! Glasståg istället för tårta, något som alltid funkar.



Vilket super härligt kalas. Allt gick väldigt smidigt & absolut inget tjafs. Hade till & med förberett lite lekar.
Tror nog att alla var nöjda, inklusive alla kära föräldrar som var med.
Vi hade en klassiker korv m bröd, sen glasståg på det & chokladbollar & kanelbullar. Vad är ett kalas utan chokladbollar?
Zoé hade hjälpt mig att baka. Fiskedammen va verkligen en höjdare. Fick tyvärr inga bilder på det, för jag hade förlagt min kamera, typiskt!

Zoé vill tacka för att alla kom & för alla fina paket!

Är det en synvilla eller är det mycket rosa? Zoé's favorit färg. Tack snälla snälla alla!

Snälla snäll....har fått dille på den låten. Tycker den är sååå bra. Nu tror ni nog att jag har blivit helt cocco i bollen, men så är inte fallet, utan den är ju hur bra som helst. Kanske inget för Eurovision, men snälla snälla lyssna på den bara (här)!

Nu ska här fixas innan jag ska iväg på matematiken!

Tjingeling!

Ps! Lägg inte energi på att bry dig om vad andra tycker & känner om dig-
...för det gör de ändå så sällan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0