Åter i bloggarnas värld!

I´m back! Ja, det har ju inte vartit något bloggande på sista tiden som ni säkert märkt. et blev bara för mycket för mig privat, matten, barnen samt att jag också varit och jobbat på mitt gamla jobb lite grann. Ibland blir det helt enkelt too much, då kraschar man, vilket jag gjort. Kan berätta mer en annan dag. Huvudsaken är att jag är tillbaka nu, nya friska tag med massor av ny inspiration.
Dock inte haft lust att fota så mycket heller....tyvärr. Missat så många och fina fototillfällen,men dem kommer säkert  tillbaka får vi ju hoppas!
Ville bara skriva några rader innan jag ska iväg till VC (vårdcentralen) med lilla sjuka Estelle. Feber i en vecka nu, krupphosta mm....tar dessa förkylningar aldrig slut?!


En liten febrig men mycket glad stjärna! Bilden togs i går kväll,då mitt hjärta absolut inte skulle sova.
Är man envis så är man. Kan man få en liten glass på det så är det ju toppen (se det gröna i vänster hand sett från
oss!).

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0